Tajemniczy klient: jak przywiązać klientów i zadbać o to, aby stale do Ciebie wracali?

Poddamy Twój salon wnikliwej analizie, dzięki której poznasz jego słabe punkty, a przede wszystkim dowiesz się, jak wyeliminować ewentualne niedociągnięcia.

Dobrze przeprowadzona wizyta tajemniczego klienta wyposaży Cię w narzędzia, dzięki którym poprawisz obsługę klientów i zbudujesz w nich poczucie trwałej lojalności.

Dla kogo?

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli jesteś właścicielką lub osobą odpowiedzialną za funkcjonowanie gabinetu kosmetologicznego i zależy Ci na:

  • Szybkiej i efektywnej zmianie stylu pracy i zarządzania salonem.
  • Wypracowaniu trwałych standardów, które wprowadzą ład i porządek.
  • Stworzeniu spójnego miejsca, w którym Twoje klientki będą czuły się dobrze.

Wykorzystaniu sprawdzonego modelu biznesowego, który pozwoli Ci na generowanie większych zysków.

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Zatrudniasz pracowników i chcesz, aby cały personel zdobył konkretne umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klientów. A w konsekwencji - Twój biznes stał się w pełni samodzielnie działającą firmą.

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Chcesz nauczyć się efektywnego wykorzystywania każdego kontaktu z klientką. Tak, aby oferować droższe i lepsze zabiegi oraz kosmetyki, a przede wszystkim - zarabiać na nich więcej.

Kobietą

Kobietą

Prowadzenie gabinetu kosmetycznego to dla Ciebie nie tylko pasja, ale także ogromny potencjał biznesowy i zarobkowy. Szukasz gotowych, które mają usprawnić Twoją codzienną pracę z klientkami.

Przebieg audytu

Dowiedz się, jak wygląda wizyta tajemniczego klienta:

  • Etap I: przygotowanie audytu

Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której zapytamy Cię o Twoje oczekiwania, a także wspólnie wypracujemy wszystkie szczegóły związane z audytem.

  • Etap II: umówienie wizyty

Jeden z naszych pracowników wcieli się w rolę tajemniczego klienta. Telefonicznie zarezerwuje termin wizyty, aby zweryfikować standard obsługi - już podczas pierwszego kontaktu z Twoim salonem.

Umówi się na wizytę konsultacyjną połączoną z zabiegiem. Osobiście zdecydujesz, czy ma dotyczyć twarzy, czy też całego ciała. Jedyny warunek: wybrany zabieg nie może być inwazyjny.

  • Etap III: wizyta i audyt

Przejdziemy całą ścieżkę, czyli: powitanie w salonie, konsultacje oraz poddanie się wybranemu zabiegowi.

Podczas wizyty w salonie nasz tajemniczy klient będzie zwracał uwagę na wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły. Jego oczom nie umkną takie elementy, jak: standard obsługi, relacyjność, postawa profesjonalisty, jakość obsługi, a także działania związane ze sprzedażą usług i kosmetyków.

  • Etap IV: raport

Po wizycie otrzymasz szczegółowy feed back, w którym znajdziesz kompleksowe informacje na temat obsługi merytorycznej, jak i pracy manualnej kosmetyczki lub kosmetologa.

Porozmawiamy również o zaangażowaniu pracownika: w jaki sposób buduje on relacje, jakie propozycje zabiegów i up-sellingu składa podczas wizyty – konsultacji, a nawet, na jakim poziomie znajdują się jego umiejętności sprzedażowe.

Nie czekaj! Każdy dzień zwłoki to realne straty, jakie generuje Twój biznes.

Korzyści

Co to wszystko Ci da?

  • Dowiesz się, dlaczego Twój biznes nie działa tak, jak powinien

Uzmysłowisz sobie, które z obszarów funkcjonowania Twojej firmy wymagają pilnej naprawy. Sprawdzisz, dlaczego niektóre klientki nie umawiają się na kolejne wizyty, nie kupują kosmetyków i korzystają wyłącznie z podstawowych zabiegów.

  • Otrzymasz gotową receptę, jak rozwiązać problemy Twojego salonu

Poza wnioskami, płynącymi z wizyty tajemniczego klienta, zyskasz również opcję zamówienia pełnego audytu. Dzięki niemu przekażemy Ci sprawdzone sposoby, dzięki którym wyeliminujesz niedociągnięcia, udoskonalisz diagnozę klientek i zadbasz o ich lojalność.

  • Zaczniesz zarabiać więcej

Poznanie, a następne pozbycie się tych wszystkich błędów - zaprowadzi Cię do miejsca, w którym chcesz, aby znalazł się Twój biznes. Zapewnisz sobie wzrost nowych klientek i poprawisz powracalność dotychczasowych. To wszystko przełoży się na wzrost zysków - zarówno tych płynących z przeprowadzanych zabiegów, jak i tych wynikających ze sprzedaży droższych i wysokomarżowych kosmetyków.

obiekcje, zadającymi niewygodne pytania, jak i niechętnymi do jakiekolwiek interakcji.

Zamów wizytę tajemniczego klienta

Zrób to już teraz, aby zyskać:

  • Konsultację przed wizytą - omówienie szczegółów zabiegu, konsultacji. Osobiście wyznaczasz specjalistę kosmetologa, którego chcesz sprawdzić. Może być więcej niż jedna osoba. Wówczas koszt dodatkowy ustalamy indywidualnie.
  • Wstępny feed back (udzielany tuż po badaniu) - możemy umówić się na kawę lub telefonicznie zdamy Ci raport „na gorąco”.
  • Dokładny raport z przebiegu wizyty - powitanie, obsługa, konsultacja, zabieg, sprzedaż, up-selling, finalizacja wizyty, pożegnanie, relacyjność, kultura osobista.
  • Lista rekomendacji - gotowe sugestie dotyczące zmian i ulepszeń. Jeśli będziesz potrzebować pomocy, możemy nawiązać dalszy etap współpracy w postaci audytu i indywidualnie przygotowanych szkoleń.

Cena to tylko 1290 zł za wizytę tajemniczego klienta lub kompleksowy audyt Twojego salonu.

Dodatkowo płatne: koszty dojazdu (jeśli gabinet mieści się poza woj. dolnośląskim) i koszty zabiegu.

Zawiera podatek VAT (23%). Wystawiamy faktury VAT.

Tajemniczy klient - audyt gabinetu kosmetycznego

kosmetonomia.pl
kosmetonomia

Masz pytania?

Napisz do nas!