Poddamy Twój salon wnikliwej analizie, dzięki której poznasz jego słabe punkty, a przede wszystkim dowiesz się, jak wyeliminować ewentualne niedociągnięcia.
Dobrze przeprowadzona wizyta tajemniczego klienta wyposaży Cię w narzędzia, dzięki którym poprawisz obsługę klientów i zbudujesz w nich poczucie trwałej lojalności.
Dla kogo?
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli jesteś właścicielką lub osobą odpowiedzialną za funkcjonowanie gabinetu kosmetologicznego i zależy Ci na:
- Szybkiej i efektywnej zmianie stylu pracy i zarządzania salonem.
- Wypracowaniu trwałych standardów, które wprowadzą ład i porządek.
- Stworzeniu spójnego miejsca, w którym Twoje klientki będą czuły się dobrze.
Wykorzystaniu sprawdzonego modelu biznesowego, który pozwoli Ci na generowanie większych zysków.
Właścicielką gabinetu kosmetycznego
Zatrudniasz pracowników i chcesz, aby cały personel zdobył konkretne umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klientów. A w konsekwencji - Twój biznes stał się w pełni samodzielnie działającą firmą.
Kosmetyczką lub kosmetolożką
Chcesz nauczyć się efektywnego wykorzystywania każdego kontaktu z klientką. Tak, aby oferować droższe i lepsze zabiegi oraz kosmetyki, a przede wszystkim - zarabiać na nich więcej.
Kobietą
Prowadzenie gabinetu kosmetycznego to dla Ciebie nie tylko pasja, ale także ogromny potencjał biznesowy i zarobkowy. Szukasz gotowych, które mają usprawnić Twoją codzienną pracę z klientkami.
Przebieg audytu
Dowiedz się, jak wygląda wizyta tajemniczego klienta:
- Etap I: przygotowanie audytu
Zaprosimy Cię na rozmowę, podczas której zapytamy Cię o Twoje oczekiwania, a także wspólnie wypracujemy wszystkie szczegóły związane z audytem.
- Etap II: umówienie wizyty
Jeden z naszych pracowników wcieli się w rolę tajemniczego klienta. Telefonicznie zarezerwuje termin wizyty, aby zweryfikować standard obsługi - już podczas pierwszego kontaktu z Twoim salonem.
Umówi się na wizytę konsultacyjną połączoną z zabiegiem. Osobiście zdecydujesz, czy ma dotyczyć twarzy, czy też całego ciała. Jedyny warunek: wybrany zabieg nie może być inwazyjny.
- Etap III: wizyta i audyt
Przejdziemy całą ścieżkę, czyli: powitanie w salonie, konsultacje oraz poddanie się wybranemu zabiegowi.
Podczas wizyty w salonie nasz tajemniczy klient będzie zwracał uwagę na wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły. Jego oczom nie umkną takie elementy, jak: standard obsługi, relacyjność, postawa profesjonalisty, jakość obsługi, a także działania związane ze sprzedażą usług i kosmetyków.
- Etap IV: raport
Po wizycie otrzymasz szczegółowy feed back, w którym znajdziesz kompleksowe informacje na temat obsługi merytorycznej, jak i pracy manualnej kosmetyczki lub kosmetologa.
Porozmawiamy również o zaangażowaniu pracownika: w jaki sposób buduje on relacje, jakie propozycje zabiegów i up-sellingu składa podczas wizyty – konsultacji, a nawet, na jakim poziomie znajdują się jego umiejętności sprzedażowe.
Nie czekaj! Każdy dzień zwłoki to realne straty, jakie generuje Twój biznes.
Korzyści
Co to wszystko Ci da?
- Dowiesz się, dlaczego Twój biznes nie działa tak, jak powinien
Uzmysłowisz sobie, które z obszarów funkcjonowania Twojej firmy wymagają pilnej naprawy. Sprawdzisz, dlaczego niektóre klientki nie umawiają się na kolejne wizyty, nie kupują kosmetyków i korzystają wyłącznie z podstawowych zabiegów.
- Otrzymasz gotową receptę, jak rozwiązać problemy Twojego salonu
Poza wnioskami, płynącymi z wizyty tajemniczego klienta, zyskasz również opcję zamówienia pełnego audytu. Dzięki niemu przekażemy Ci sprawdzone sposoby, dzięki którym wyeliminujesz niedociągnięcia, udoskonalisz diagnozę klientek i zadbasz o ich lojalność.
- Zaczniesz zarabiać więcej
Poznanie, a następne pozbycie się tych wszystkich błędów - zaprowadzi Cię do miejsca, w którym chcesz, aby znalazł się Twój biznes. Zapewnisz sobie wzrost nowych klientek i poprawisz powracalność dotychczasowych. To wszystko przełoży się na wzrost zysków - zarówno tych płynących z przeprowadzanych zabiegów, jak i tych wynikających ze sprzedaży droższych i wysokomarżowych kosmetyków.
obiekcje, zadającymi niewygodne pytania, jak i niechętnymi do jakiekolwiek interakcji.
Zamów wizytę tajemniczego klienta
Zrób to już teraz, aby zyskać:
- Konsultację przed wizytą - omówienie szczegółów zabiegu, konsultacji. Osobiście wyznaczasz specjalistę kosmetologa, którego chcesz sprawdzić. Może być więcej niż jedna osoba. Wówczas koszt dodatkowy ustalamy indywidualnie.
- Wstępny feed back (udzielany tuż po badaniu) - możemy umówić się na kawę lub telefonicznie zdamy Ci raport „na gorąco”.
- Dokładny raport z przebiegu wizyty - powitanie, obsługa, konsultacja, zabieg, sprzedaż, up-selling, finalizacja wizyty, pożegnanie, relacyjność, kultura osobista.
- Lista rekomendacji - gotowe sugestie dotyczące zmian i ulepszeń. Jeśli będziesz potrzebować pomocy, możemy nawiązać dalszy etap współpracy w postaci audytu i indywidualnie przygotowanych szkoleń.
Cena to tylko 1290 zł za wizytę tajemniczego klienta lub kompleksowy audyt Twojego salonu.
Dodatkowo płatne: koszty dojazdu (jeśli gabinet mieści się poza woj. dolnośląskim) i koszty zabiegu.
Zawiera podatek VAT (23%). Wystawiamy faktury VAT.