Zyskowna sprzedaż usług i detalu

Poznaj werbalne i niewerbalne metody oddziaływania na gości, którzy odwiedzają Twój salon.

Dowiedz się, jak z nimi rozmawiać i jak się zachowywać, aby Twoja postawa była odbierana jako w pełni profesjonalna.

Podczas szkolenia nauczysz się także efektywności, która pozwoli Ci pracować lepiej i zarabiać więcej - w znacznie krótszym czasie.

Dla kogo?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Właścicielką gabinetu kosmetycznego

Zatrudniasz pracowników i chcesz, aby cały personel zdobył konkretne umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klientów. A w konsekwencji - Twój biznes stał się w pełni samodzielnie działającą firmą.

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Kosmetyczką lub kosmetolożką

Chcesz nauczyć się efektywnego wykorzystywania każdego kontaktu z klientką. Tak, aby oferować droższe i lepsze zabiegi oraz kosmetyki, a przede wszystkim - zarabiać na nich więcej.

Kobietą

Kobietą

Prowadzenie gabinetu kosmetycznego to dla Ciebie nie tylko pasja, ale także ogromny potencjał biznesowy i zarobkowy. Szukasz gotowych, które mają usprawnić Twoją codzienną pracę z klientkami.

Plan szkolenia

Zapoznaj się z poniższymi blokami i sprawdź, jaka dawka wiedzy czeka w każdym z nich.

  1. Język korzyści, czyli jak rozmawiać, aby klientki były otwarte na Twoje propozycje i sugestie?

Pokażemy Ci, w jaki sposób komunikować się z klientkami, aby były w stanie dostrzec prawdziwą wartość Twojej oferty. Dowiesz się, jak w prosty sposób uzasadnić wysoką cenę Twoich kosmetyków i zabiegów, a przede wszystkim sprawić, że klientki będą chciały z nich skorzystać.

  1. VAKS, czyli video-audio-kinestetyka: nauka rozpoznawania typu odbiorcy

Zdefiniujemy najczęstsze rodzaje klientów, z którymi przyjdzie Ci się konfrontować podczas pracy w salonie kosmetycznym. Następnie wyposażymy Cię w gotowy zestaw działań, które pozwolą Ci wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

  1. Mowa ciała: postawa, tembr, ton głosu - jak z nimi pracować, aby osiągnąć sukces?

Dowiesz się, jak bardzo w procesie sprzedaży liczy się nie tylko to, co mówisz, ale przede wszystkim to, w jaki sposób to mówisz oraz pokazujesz. W tym samym module nauczymy Cię również, jak wykorzystać posiadania tych informacji na korzyść - Twoją, jak i całego salonu.

  1. "Mówca doskonały”, czyli archetypy oratora

Ostatni blok tematyczny poświęcimy ćwiczeniom, podczas których nauczysz się rozmawiać. Dokładnie tak, aby każda Twoja komunikacja zaciekawiała, angażowała, a potem skutecznie przekonywała Twoje klientki do jeszcze większych zakupów.

Nie czekaj! Na najbliższe szkolenie mamy zaledwie kilka wolnych miejsc.

Korzyści

Co to wszystko Ci da?

  • Odblokujesz się przed swoimi klientkami

Pozbędziesz się kłopotów z brakiem otwartości oraz lekkości w rozmowach z osobami odwiedzającymi Twój salon. To z kolei pozwoli Ci proponować (i skutecznie sprzedawać) zdecydowanie droższe zabiegi oraz kosmetyki.

  • Poznasz niezawodne techniki komunikacji i sprzedaży

Nauczysz się języka perswazji oraz korzyści, a dodatkowo szeregu innych metod wspierających Twoją codzienną pracę. W ten sposób dopasujesz, a następnie sprzedasz gotowe rozwiązania - i to bez względu na ich cenę.

  • Zaczniesz nawiązywać długotrwałe relacje

Dowiesz się, jak zadbać o pozytywny i jednocześnie profesjonalny odbiór Twojej osoby. Taki, który sprawi, że Twoje klientki będą czuły się przy Tobie dobrze i w pełni “zaopiekowane”. A dodatkowo – z przyjemnością polecą Twoje usługi swojej rodzinie, przyjaciółkom, a nawet bliższym i tym nieco dalszym znajomym.

Prowadzący

szkoleniowiec - Magdalena Rycerz-Pal

Szkolenie powstało na kanwie mojego 15-letniego doświadczenia w branży beauty. Przeszkoliłam indywidualnie około 40 kosmetyczek i kosmetologów, którzy dziś skutecznie i regularnie sprzedają pełne pakiety pielęgnacyjne swoim klientom.

Magdalena Rycerz-Pal
właściel, trener

Zamów szkolenie dla swojej załogi

Zrób to już teraz, aby zyskać:

  • Przeprowadzenie całodniowego szkolenia (6 – 7h)
  • Tylko dla Twojego zespołu (do 6 osób)
  • Dedykowane materiały szkoleniowe dla każdego
  • Dostęp do sprawdzonej wiedzy – prosto od praktyków

Cena to tylko 2990 zł za cały zespół.

Dodatkowo płatne: koszty dojazdu (jeśli gabinet mieści się poza woj. dolnośląskim).

Zawiera podatek VAT (23%). Wystawiamy faktury VAT.

kosmetonomia.pl
kosmetonomia

Masz pytania?

Napisz do nas!