BLOG

Witaj na moim blogu!

Informacje z branży, porady dotyczące kosmetyków, wskazówki biznesowe

Konsultacja kosmetyczna z urządzeniem do analizy skóry. VIDEO [odc.39]

Konsultacja kosmetyczna z urządzeniem do analizy skóry. VIDEO [odc.39]

Konsultacje kosmetyczne z urządzeniem do analizy skóry - wersja VIDEO:

Konsultacje kosmetyczne z urządzeniem do analizy skóry - wersja do poczytania:

Chcesz wprowadzić do oferty konsultację kosmetyczną z prawdziwego zdarzenia? Taką megaprofesjonalną?

Kupiłaś już w tym celu nowoczesne urządzenie do cyfrowej analizy skóry. Co zrobić? Jak się do tego zabrać? Ja oczywiście ze swojej strony serdecznie zapraszam Cię do udziału w szkoleniu ze skórnej konsultacji kosmetycznej, podczas którego krok po kroku pokazuję, w jaki sposób przeprowadzić klienta z fazy przedsprzedażowej do sprzedaży właściwej i ładnie domknąć ten proces sprzedażą.

Czy wiesz, że sprzedaż to nie jest wydarzenie jednorazowe? Sprzedawać trzeba kilkakrotnie w trakcie jednej wizyty klienta w gabinecie. Należy jednak robić to w sposób podprogowy, by utwierdzać klienta w przekonaniu o swoim profesjonalizmie oraz uświadomić mu, że jest najlepszych rękach i w najwłaściwszym miejscu. Dlatego konsultacja kosmetyczna jest niezwykle ważnym elementem, powiedziałabym nawet, że jest kamieniem węgielnym w codziennej pracy kosmetologa. Jeśli zaś zainwestowałaś ogrom pieniędzy w urządzenie do konsultacji kosmetycznej, musisz wiedzieć, w jaki sposób to narzędzie należy używać. Nie chodzi o to, żeby tylko je włączyć, zrobić zdjęcia, pokazać klientowi wykresy. Owszem, klient popatrzy na te wykresy, zachwyci się albo się trochę załamie, ale powiedzmy, że jednocześnie poczuje się zmotywowany do zmian. Jednak samo urządzenie nie sprzedaje.

Co lub kto będzie sprzedawać? Sprzedawać będziesz Ty. Urządzenie pomoże Ci w sprzedaży, pod warunkiem że będziesz wiedziała, w jaki sposób dokładnie przeprowadzić klienta przez całą konsultację. Czego potrzebujesz? Potrzebujesz gotowego rozwiązania, schematu. Dzięki szkoleniu będziesz wiedziała, w jaki sposób rozpocząć konsultację, jakie zadawać pytania, o co dopytywać, jakie wyciągać wnioski i co z nimi zrobić, w jaki sposób rozmawiać z klientem językiem korzyści, w jaki sposób radzić sobie, gdy Twój klient jest oporny, kiedy Ci nie dowierza? Co ma wpływ na wzbudzenie w kliencie zaufania do Ciebie? Co zrobić, żeby Twój klient, nawet gdy jest nastawiony dość sceptycznie do Twojej oferty, przeszedł na tzw. dobrą stronę mocy, czyli żeby faktycznie konsultacja zakończyła się sukcesem? Cóż znaczy sukces w konsultacji kosmetycznej? Dla mnie sukces jest wtedy, kiedy klient wychodzi ode mnie z zakupionymi kosmetykami, z pełną pielęgnacją domową i z umówionym terminem bądź od razu już wykupionym pakietem na konkretne zabiegi, które klientowi rozpisałam.

Tak więc zyskowna konsultacja kosmetyczna jest elementem procesu sprzedażowego, który buduje zaufanie Twojego klienta do Ciebie, który powoduje, że klient jest zainteresowany Tobą, Twoimi rozwiązaniami, jest ciekawy i rzeczywiście mówi: „Sprawdzam cię, a w pewnym stopniu już ci zaufałem(-łam), dlatego podejmuję wyzwanie, podejmuję tutaj rękawicę i jestem chętny(-na) i otwarty(-ta) na Twoje sugestie”.

Umiejętnie wykorzystaj urządzenie do konsultacji kosmetycznej. Opowiedz klientowi o jego skórze. Skorzystaj z klientem właśnie z tego, co urządzenie Ci proponuje, ale jednocześnie bądź w tym wszystkim profesjonalnym sprzedawcą. Podczas konsultacji musisz umieć klientowi sprzedać rozwiązania, a tych rozwiązań na pewno będzie wiele. To nie będzie tylko jeden kosmetyk i to nie będzie tylko jeden zabieg. Tak więc nastaw się na zyskowną sprzedaż.

Spodobał Ci się ten artykuł? Mam nadzieję, że widzimy się już niedługo na zyskownej konsultacji kosmetycznej.

Do zobaczenia w kolejnym odcinku!

Powiązane artykuły

kosmetonomia.pl
kosmetonomia

Masz pytania?

Napisz do nas!